...
Fantaflaske vrider sig som en spiral

Coca Cola European Partners (CCEP) lancerer nu et nyt design til deres kendte appelsinsodavand Fanta. Designet består af både nyt logo og en spiralvredet flaske, der henleder tankerne på en superslank talje. Hvilket nok ikke er helt tilfældigt, da den nye Fanta også indeholder en tredjedel mindre sukker, ifølge pressemeddelelsen.

Det nye design bliver fulgt op af en større markedsføringskampagne, der også fortæller om udviklingsarbejdet med den nye flaskeform, hvor den gamle symmetriske form erstattes af en asymmetrisk spiralform. Arbejdet har taget næsten to år.

Den nye Fantaflaske kommer på markedet i 0,5 og to liter. Den store to-liters Fata-flaske kommer i butikkerne til maj og den mindre 0,5 liter-flaske kommer på hylderne i løbet af året.


LIS LYKKE

Editor & Ad Sales Denmark
LIS LYKKE
lis@packnews.com

Publiceret: 2017-04-04

TAGS (Bemærk! Klik på en tag for at få flere artikler frem inden for området!)
Drikkevareemballage emballage Emballage design

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.


FØLG OS PÅ TWITTER
BO WALLTEG HAR ORDET
BO WALLTEG HAR ORDET
KALENDER
KALENDER
Find de vigtigste messer og begivenheder i emballagebranchen!
FØLG OS PÅ FACEBOOK
 
RPC