RPC Superfos får ny italiensk kunde

Plastemballagevirksomheden RPC Superfos har udviklet en ny emballage til det kendte italienske olivenmærke, Madama Oliva.
Firmaet bag Madama Oliva har for nylig valgt en ny emballageløsning til deres oliven, og den er udviklet og produceret af RPC Superfos i Høje Taastrup.

 
Den nye emballage hedder LongLifeTM, og navnet signalerer, at den giver lang holdbarhed. Netop den egenskab var et ønske fra Madama Oliva.
 
Vi sætter pris på en flot emballage, der matcher den høje kvalitet, som vores oliven har. Fødevaresikkerhed og lang holdbarhed gennem in-mould labelling var blandt vores vigtigste krav til den nye emballage, og derfor kontaktede vi RPC Superfos og bad om at få deres bud på en ny løsning. Gennem en lokal distributør havde vi allerede kendskab til den høje kvalitet, som emballage fra RPC Superfos står for, fortæller Madama Olivas marketing manager Manuele Tilli.
Der er 17 forskellige slags oliven i Madama Olivas sortiment, og tilsvarende er der brug for 17 labeldesigns. Når de står side om side på supermarkedets hylder, vil de give et farverigt og iøjnefaldende helhedsindtryk. Formen på den nye bøtte, der tåler autoklavering, er meget lig den, som Madama Olivia brugte før, og det betyder, at overgangen til at bruge den nye løsning på fyldelinjen har været helt ukompliceret, skriver RPC Superfos i deres pressemeddelelse.


LIS LYKKE

Editor & Ad Sales Denmark
LIS LYKKE
lis@packnews.com

Publiceret: 2017-09-24

TAGS (Bemærk! Klik på en tag for at få flere artikler frem inden for området!)
fødevareemballage RPC Superfos

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.


FØLG OS PÅ TWITTER
BO WALLTEG HAR ORDET
BO WALLTEG HAR ORDET
KALENDER
KALENDER
Find de vigtigste messer og begivenheder i emballagebranchen!
FØLG OS PÅ FACEBOOK
 
RPC