Stora Enso lancerer emballage til e-handel

Stora Enso Packaging Solutions har netop haft verdenspremiere på Empack 2017 med den globale lancering af et komplet produktsortiment af emballage målrettet e-handel.
 
– Vi har udviklet en perfekt produktportefølje til e-handel i samarbejde med forbrugere og andre interessenter i værdikæden for at imødekomme e-handels behov. Vi har designet med henblik på at få det bedste ud af pakken, siger Nils von Essen, marketingchef i Stora Enso Packaging Solutions.
 
Serien er baseret på svar fra 200 forbrugere om, hvordan de bruger e-handel pakker og hvilke krav de har, samt på interviews med e-handelsvirksomheder.
 
Emballagekonceptet kaldes for e-TALES med tilføjelsen Packaging Solutions, og under denne overskrift er tre kategorier: Packaging Features+, Packaging Basics och Utilities Warehouse.
 
– I den første kategori er der en række smarte løsninger, der giver kunderne fleksibilitet, siger Nils von Essen og viser et eksempel på en pakke, der kan leveres uden tryk, hvis kunden ønsker det, men hvor trykket kan udføres på den ”sleeve” der lægges uden på pakken, og som også fungerer som en lås. Det kaldes BrandBuckle.
 
Selv i den såkaldte Packaging Basics er der flere valgmuligheder. For eksempel, undlade at trykke på ydersiden, som er en brun kasse, men derimod have overraskende farvetryk på indersiden, som er en vigtig del af, det nu meget omtalte begreb, "unboxing experience”.
 
Utilities Warehouse-sortimentet er, som navnet siger, løsninger til opbevaring ved e-handel.


SØREN WINSLØW

Editor & Ad Sales Denmark
SØREN WINSLØW
soren@packnews.com

Publiceret: 2017-10-10

TAGS (Bemærk! Klik på en tag for at få flere artikler frem inden for området!)

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.


FØLG OS PÅ TWITTER
BO WALLTEG HAR ORDET
BO WALLTEG HAR ORDET
KALENDER
KALENDER
Find de vigtigste messer og begivenheder i emballagebranchen!
FØLG OS PÅ FACEBOOK
 
RPC